zondag 11 februari 2018

Moorland blanket en goed nieuws!

Een bescheiden blogje deze week;

Zover ben ik nu met mijn deken, over de helft en nu komen de lichte kleurtjes, leuk!
Op de een of andere manier krijg ik de kkleuren niet zo mooi op de foto als ze in het echt zijn.


Volgende week is een pause week (en kan ik wat achterstand inlopen) en daarna komt het patroon van de rand, maar ik denk dat ik nog een extra weekje nodig heb.

Afgelopen vrijdag kwam vriendin Wilma uit Woerden, ff geshopt in Dokkum. Aan het eind van de middag schoof Pauline ook aan en hadden we een gezellige avond met elkaar. Gisteren gegeten in Drachten en naar een hele leuke theatershow met Esmee van Kampen: een aanrader! Niet echt veel gedaan op handwerkgebied, maar wel heerlijk bijgekletst en gelachen: ook veel waard.

En dan het leuke nieuws:
Morgen komt mijn quiltmachine! Ik sprong (bijna) een gat in de lucht toen ik het verlossende telefoontje kreeg.

En dan: elke dag een uurtje oefenen!
Op donderdag met vriendin Klaasje naar de handwerkbeurs in Zwolle: ook weer veel zin in.

Kortom: mijn week kan niet meer stuk!

Volgende week vast wat plaatjes van mijn  quiltavonturen met de handi quilter avante!

Fijne week allemaal.

6 opmerkingen:

  1. Héhé, eindelijk komt ie dan, en dan maar flink oefenen! Dat word een mooie deken Marjan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig, hij komt 😁
    Jammer dat ik je niet kan ontmoeten in Zwolle, voor het eerst ga ik op zaterdag, andere jaren altijd op donderdag!
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was weer razend gezellig, dank voor alle liefde en gezelligheid.
    Heerlijk dat je machine komt, lang gewacht, stil gezwegen....heel veel ontdekkingsplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is spannend de machine komt eindelik
    Succes met het oefenen.
    Mooie deken.
    Veel plezier op de handwerkbeurs.
    Jammer maar kan er niet heen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier met je nieuwe speeltje gewenst .
    En ja een gezellig stel dames samen ... dan gaat kletsen beter dan steekjes zetten 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een quiltmachine geweldig zeg, veel oefenen..............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen