donderdag 21 december 2017

Jingles bels bee

Onze laatste bee van dit jaar was weer heel gezellig.
Zo gezellig dat het foto's maken een beetje vreemd ging.
Dineke had haar rood/blauw/witte quilt af:


 En Tineke toonde haar scandinavian christmas, voor het eerst frm doorgequilt op haar nieuwe pfaff en versierd met leuke knoopjes en belletjes:


 Deze top, een mooie uitvoering van de winterwonderland, is af, maar moet nog worden doorgequilt.
Ook van Tineke trouwens:


En dit schatje had Tineke ook af, ook frm gequilt:


Verder geen actie foto's deze keer.
Rest mij jullie allemaal nog fijne feestdagen te wensen. Geniet van je naasten, je hobby's en het leven!
Ik meld me nog 1 keer voor het einde van dit jaar met mijn enigste echte quiltaffo (want die verdiend een blogje), maar eerst ga ik kerstmis vieren!


5 opmerkingen: