zaterdag 16 september 2017

Bescheiden

Een bescheiden berichtje vandaag. Ik heb niet zoveel te vertellen. Vorig weekend maar overgeslagen, we waren bij vrienden en hadden het heel gezellig.
Bescheiden, maar wel erg leuk:



Het laatste (of eerste, afhankelijk van welke kant je rekent) van Santa's Village is klaar!
Yoe hoe, helemaal blij.
Nu nog ff wat stiksteekjes her en der, een foutje herstellen, wat ontsnapte draadjes wegwerken. Dan wassen (brr) en dan naar de lijstenmaker.
Komende week late diensten, bee en ik ga hopelijk mijn handi quilten avante definitief kopen maandag.
Spannend, ik heb er enorm veel zin in.
In mijn vorige blog was ik niet helemaal duidelijk geloof ik over wat ik nu ga kopen, nou, dit dus:


Een longarm quiltmachine en dat wordt een mooi avontuur, tenminste dat hoop ik dan maar.Zal ongetwijfeld even duren voordat ik er helemaal mee uit de voeten kan, maar met veel oefenen komt het vast goed.
Mensen geniet van je week, volgende week doen we weer een rondje langs mijn patchwork projecten.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, nu kan de kerst komen, jij zult twee nieuwe pronkstukken aan de muur hebben!
    Jeetje wat een indrukwekkende aankoop ga je doen, wat een heerlijk vooruitzicht en het gaat je zeker lukken, veel oefenen en spierballen kweken en mooie dingen zullen hieruit voort komen.
    Werk-ze deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi je borduren, voor de kerst ruim op tijd klaar.
    Wat een uitdaging de nieuwe aankoop.
    Succes.
    Fijne zondag.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Harstikke top Marjan,het is je gelukt....en ik hoop voor je dat je maandag eigenaar gaat worden van je nieuwe speeltje...succes.

    BeantwoordenVerwijderen